Bonusový program
Registrujte sa a získajte v rámci Bonusového programu produkty od značiek Ella Baché a Oligodermie, prípravky na depiláciu, lash lifting a ďalšie.
Pre koho je Bonusový program určený?
Pre všetkých registrovaných zákazníkov s výnimkou veľkoobchodnej skupiny „Školy/Veľkoobchod“.
Ako Bonusový program funguje?
1) Ako registrovaný užívateľ automaticky pri každom nákupe získate body, ktoré môžete vo svojich nasledujúcich objednávkach vymeniť za produkty z kategórie Nákup za body. Koľko bodov dostanete, uvidíte pri každom produkte. Body sa sčítajú a celkový počet bodov, ktorý získate v rámci objednávky, nájdete v súhrne košíka. Body vám pripočítame do vášho zákazníckeho účtu po zaplatení objednávky.
2) Body môžete uplatniť pri akomkoľvek ďalšom nákupe – záleží na vás, či ich využijete hneď pri tom ďalšom. Produkty, ktoré môžete za body vymeniť, sa nachádzajú v kategórii Nákup za body. Pri každom produkte je uvedené, koľko bodov potrebujete na jeho nákup.
3) Pozor, pre využívanie bodového systému musíte byť vždy prihlásený!
Kompletné pravidlá Bonusového programu
1. Špecifikácia Bonusového programu
Bonusový program je zákaznícky bonusový program spoločnosti Evolution Beauty Institute s.r.o, určený zákazníkom internetového obchodu www.kozmetickyobchod.sk. Jeho cieľom je odmeniť pravidelných registrovaných zákazníkov obchodu dodatočnými bonusmi vo forme zaujímavých zliav na objednávku alebo vecných darčekov a odmien.
2. Pravidlá a podmienky
2.1. Bonusový program je určený všetkým registrovaným užívateľom internetového obchodu www.kozmetickyobchod.sk s výnimkou veľkoobchodnej skupiny „Školy/Veľkoobchod“. Účasť v Bonusovom programe je bezplatná.
2.2. Členstvo v programe vzniká automaticky pri vytvorení registrácie, prípadne v momente schválenia registrácie v prípade, keď sa užívateľ registruje do zákazníckej skupiny, v ktorej členstvo podlieha schváleniu zo strany internetového obchodu www.kozmetickyobchod.sk. Užívateľ registráciou súčasne získava oprávnenie využívať všetky výhody Bonusového programu.
2.3. Užívatelia, ktorí si vytvorili užívateľský účet pred začatím prevádzky Bonusového programu, získavajú oprávnenie využívať všetky výhody Bonusového programu automaticky a nemusia o zaradenie do Bonusového programu žiadať.
2.4. Členom Bonusového programu môže byť fyzická aj právnická osoba.
2.5. Členstvo v Bonusovom programe nevyžaduje žiadne povinné odbery tovaru.
2.6. Vyhradzujeme si právo kedykoľvek ukončiť Bonusový program alebo upraviť jeho pravidlá a podmienky. V prípade ukončenia Bonusového programu bude každý člen informovaný e-mailom najmenej 30 dní pred stanoveným termínom ukončenia tak, aby mohol dočerpať prípadné nevyužité bonusy či nazbierané body.
2.7. Všetky body či vernostné bonusy nedočerpané členom k okamihu ukončenia Bonusového programu prepadajú a nie sú nami nijako refundované.
2.8. Vyhradzujeme si právo upravovať počet bodov zákazníka v prípade, keď aktuálny počet bodov v jeho zákazníckom účte nezodpovedá reálnej hodnote ním vykonaných objednávok. K tomu môže napríklad dôjsť po výskyte technických problémov ovplyvňujúcich funkčnosť bonusového programu. Z rovnakého dôvodu si vyhradzujeme právo nedodať produkty, ktoré si zákazník objednal za body v prípade, že sa až s oneskorením ukázalo, že na ne zákazník nemal právo. V takejto situácii je povinnosťou internetového obchodu zákazníka pred odoslaním objednávky kontaktovať.
3. Ako Bonusový program funguje?
3.1. Každý člen Bonusového programu získava body za svoje nákupy v internetovom obchode www.kozmetickyobchod.sk. Body sú na konto člena pripisované podľa typu a množstva zakúpených produktov. Pri každom produkte je uvedený počet bodov, ktoré člen Bonusového programu jeho nákupom získa. Nazbierané body sa sčítajú.
3.2 Body sú pripisované členom Bonusového programu iba v prípade objednávky ako registrovaný užívateľ - tzn. po prihlásení na svoj užívateľský účet. Nie je možné načítať body dodatočne za objednávky realizované bez prihlásenia.
3.3. Body sú pripísané členom Bonusového programu bez zbytočného odkladu po zaplatení objednávky. V prípade platby prevodom sa za okamih zaplatenia berie okamih pripísania peňazí na Náš účet. V prípade platby cez online platobnú bránu sa za okamih zaplatenia považuje pripísanie platby na účet prevádzkovateľa platobnej brány. V prípade platby na dobierku sa body pripíšu do niekoľkých hodín po zaplatení dobierky a prevzatí zásielky zákazníkom.
3.4. Body je možné zbierať už od prvého nákupu po ľubovoľne dlhú dobu. Informácie o aktuálnom počte nazbieraných bodov vidí člen Bonusového programu po prihlásení do zákazníckeho účtu, a to vedľa poľa „Môj účet“.
3.5. Pokiaľ dôjde k stornu objednávky alebo častiobjednávky, za ktorú sa zákazníkovi pripočítali body do bodového účtu, stornom objednávky alebo jej časti sa zbodového účtu zákazníka odpočíta zodpovedajúci počet bodov, ktoré nákupom týchto stornovaných položiek v minulosti získal.
3.6. Pokiaľ dôjde k zmene objednávky na žiadosť zákazníka a stornujú sa produkty, ktoré zákazník získal za body, na bodový účet zákazníka sa pripočíta zodpovedajúci počet bodov, ktoré na získanie týchto produktov použil. Rovnaký postup sa uplatní aj v prípade odstúpenia od zmluvy.
3.7. Stav bodového konta môže byť kladný aj záporný.
4. Čerpanie bodov – odmeny v Bonusovom programe
4.1. Členovia Bonusového programu majú možnosť vymeniť nazbierané body za odmeny podľa aktuálnej ponuky Bonusového programu. Prehľad odmien je možné nájsť v e-shopovej kategórii „Nákup za body“. Táto kategória je viditeľná iba pre prihlásených užívateľov. Produkty z tejto kategórie je možné vymeniť za nazbierané body kliknutím na tlačidlo „Kúpiť za body“, ktoré sa nachádza na prehľadovej stránke každého tohto produktu.
4.2. Z technických dôvodov nie je možné objednať iba produkty za body. Súčasťou objednávky musí byť vždy aspoň jeden produkt v ľubovoľnej peňažnej hodnote.
4.3. Počet uplatnených bodov v objednávke je možné vidieť v súhrne objednávky.
4.4. Zoznam produktov, ktoré člen Bonusového programu objedná za body, nie je uvedený v prvom e-maile, ktorý dostane ako potvrdenie objednávky. Súhrn produktov objednaných za body obdrží zákazník až v druhom potvrdzovacom e-maile.